Leveringsvoorwaarden

Onze primaire uitgangspunten zijn:

  • Bestellingen worden z.s.m. verwerkt en verzonden na ontvangst betaling.
  • Betaling van een bestelling betekent het definitief sluiten van de koop.
  • Klachten en retourzendingen dienen altijd binnen 7 werkdagen na ontvangst pakket. per mail. gemeld te worden. Hiervoor dient het retourformulier volledig ingevuld te worden.
     
  • Retourneren van producten:

    Ingeval de bestelling niet naar tevredenheid is mag zonder opgave van redenen de bestelling, onbeschadigd en niet gebruikt, compleet terug gezonden worden. De retour-kosten worden niet vergoed. De oorspronkelijke betaling wordt binnen 20 kalenderdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort.

    Er is geen retourzending mogelijk ingeval van restant aanbiedingen.

    De producten zijn niet naar tevredenheid ivm aantoonbare slechte kwaliteit. De retourzending mag niet zijn gebruikt en is nog voorzien van de originelel labels. De zending dient deugdelijk verpakt te worden en voorzien van een ingevuld klachten-formulier. De verzendkosten zijn vooreerst voor de verzender.
    Na ontvangst van de retourzending beoordelen we de redelijkheid van de klacht en storten je betaling en je retour verzendkosten op je bankrekening in geval van gegronde klacht. De vergoeding van de verzendkosten bedragen nooit meer dan de door ons berekende verzendkosten van je bestelling.

    Een retourzending moet altijd vooraf aangemeld worden per mail of telefoon. Hiervoor kan het retourformulier gebruikt worden.
     
  • Indien producten na ontvangst van de betaling niet tijdig leverbaar blijken te zijn, zal door ons contact gezocht worden om een geschatte levertijd op te geven of een alternatief aan te bieden.

Voor verdere info verwijzen wij naar onze download:

Algemene Leveringsvoorwaarden